Massage

Vi tilbyder Sportmassage, Gravid massage og massage for spændinger og velvære. Fortæl din behandler hvad dit ønske og behov er og du skal få lige den massage der er god for dig.

Sportsmassage

Sportsmassage er en af de mest effektfulde behandlinger mod smerter i muskler, sener og led. Du oplever akut lindring. Udgangspunktet er kroppen anatomiske opbygning, hvilket stiller krav til massørens viden om, hvor musklerne udspringer, tilhæfter og hvordan de forløber.

Massageformen anvendes forebyggende mod skader, den afhjælper muskulære problemer og den giver en bedre blodgennemstrømning. Massøren går dybt i væv og muskulatur, så affaldsstoffer nemmere udskilles, og balancen i musklerne genoprettes.

Se priser her

Gravid massage

Med kroppen i konstant forandring, belastes muskler, sener og led. Det kan for mange give udfordringer i ryg, lænd, brystkasse, skuldre og ben. Vi er specialeserede i Gravid massage hos KuhreFysio. Massage er også en god forkælelse for kroppen som gravid.

Gravid massage har en positiv virkning mod:
• Lændesmerter
• Vand i kroppen
• Iskiassmerter
• Uro i benene
• Bækkensmerter

Klinik: Kun på klinikken på Rolfsvej
Behandlere: Anne, Johanne, Elise & Linea

Massage - spændinger og fordi det er rart

Vi kender det alle, ømme skuldre og nakke efter lange dage foran computeren i skole/ på arbejde. Hverdagen hurtige tempo, kan brydes med 30 min hvor det kun handler om dig. Nogle gange er det bare rart at blive masseret!! Hvem har ikke brug for en god gang massage?

Eksempelvis kan massage kompensere for de skadevirkninger, som kommer af stillesiddende arbejde, stress og daglige belastninger.